Telefoon Assistent
024 - 388 01 36
Telefoon Assistent
 
Telefoon Assistent

Screenshots

De Suppliance Telefoon Assistent is een werkplek onafhankeljike module en werkt op basis van het principe "roaming profile". Deze module draait altijd op de achtergrond van uw computer en is oproepbaar door een icoontje dat zichtbaar is rechtsonder in beeld.




Het hoofdscherm

Gesprekshistorie en notities

Er is de mogelijkheid om notities aan te maken bij een relatie, de gegevens worden opgeslagen in de centrale database. Deze notitie kan gekoppeld worden aan een bepaald gesprek uit de gesprekshistorie. In de gesprekshistorie worden de datum, tijd, duur, telefoonnummer en medewerker opgeslagen. Deze gegevens zijn per klant en per medewerker opvraagbaar.


Gesprekhistorie

Directe koppeling uw CRM/ERP omgeving

Uiteraard is er een koppeling die de gegevens uit uw CRM/ERP omgeving ophaalt. De Suppliance Telefoon Assistent heeft een directe koppeling waarmee uw bestaande CRM/ERP omgeving bediend kan worden. Op onderstaande screenshot ziet u hoe Unit 4 Multivers rechtstreeks bediend kan worden vanuit de Telefoon Assistent. Velden kunnen hierbij automatisch ingevuld worden, bijv. het automatisch invullen van het debiteurnummer van de bellende relatie op een factuuropdracht.


Multivers menu


 

Terugbelverzoeken

Met de Suppliance Telefoon Assistent kunnen oproepen doorgegeven worden aan een collega door middel van het terugbelverzoek systeem. Met dit systeem kun je een terugbelverzoek aanmaken voor een collega (een gebruiker in het Telefoon Assistent systeem). Deze collega zal in zijn Telefoon Assistent een melding krijgen dat er een nieuw terugbelverzoek is.


Melding bij een nieuw terugbelverzoek

Als deze collega zijn terugbelverzoek niet op tijd heeft afgehandeld zal dit duidelijk zichtbaar worden doordat het terugbelverzoek rood wordt. Op deze manier kunnen er geen oproepen en afspraken vergeten worden. Uiteraard kunt u makkelijk controleren of uw collega heeft terug gebeld naar uw klant of leverancier.

Er kunnen verschillende instellingen en gegevens vastgelegd worden bij het aanmaken van een terugbelverzoek:


Terugbelverzoek aanmaken

U kunt er tevens voor kiezen om een extra terugbelnotificatie via e-mail of sms te sturen naar uw collega.


E-mail en/of SMS sturen


Herrinnering bij niet afgehandelde terugbelverzoeken

Ook houdt de Telefoon Assistent per terugbelverzoek een actie-historie bij, waardoor je makkelijk terug kan zien wanneer en door wie er bijvoorbeeld terug gebeld is.


Actie historie voorbeeld

Helpdesk module

Met de Suppliance Telefoon Assistent Helpdesk module kunt u gemakkelijk en snel problemen van klanten vastleggen. Dit noemen wij een call registreren. In een call kunt het probleem uitgebreid omschrijven en toewijzen aan een collega (of u zelf). Tevens is er de mogelijkheid om bijlages toe te voegen. De klant kan automatisch per e-mail op de hoogte gehouden worden van de status van de call. Ook is het mogelijk om alle correspondentie betreffende de helpdeskcall vast te leggen in de helpdeskmodule en te koppelen aan uw klant.

Toegangsregistratie

De module Toegangsregistratie geeft de medewerkers weer die zijn in-geklokt via het toegangsregistratiesysteem. Ook kunt u zien wanneer de medewerker voor het laatst zijn in-geklokt en waar (via welke paslezer). Op deze manier kun je in een oogopslag zien welke medewerkers binnen zijn, op welke locatie of niet aanwezig zijn.